تولیت آستان قدس رضوی گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) پیوند دهنده بین رسالت حضرت محمد(ص) و ولایت مولای متقیان حضرت علی(ع) است.

فاطمه زهرا(س)؛ رسالت نبوی را به ولایت علوی پیوند زد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در یادواره چهارصد شهید گردان ۱۵۵ همدان با اشاره به اینکه هیچ نعمتی بالاتر از نعمت ولایت و هدایت نیست، عنوان کرد: اگر نعمت هدایت نبود زندگی انسان با بقیه موجودات تفاوتی نداشت، این هدایت است که زندگی انسان را از دیگر موجودات متمایز کرده است.
وی در ادامه سخنانش اذعان کرد: همه ما مسئولان باید وظایف خود را به درستی انجام ‎دهیم و در قبال آن پاسخگو باشیم، نه آن‎که به‎جای پاسخگویی به مردم و قانون، حاشیه بسازیم.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر وصیت‌نامه‌های شهدا را مورد مطالعه قرار دهیم به یک وجه مشترک خواهیم رسید، آن وجه مشترک این است که همه شهدا می‏گویند «به امر خدا و ولی فقیه جامع الشرایط به میدان جنگ رفتیم، حامی و مطیع ولی فقیه باشید، علیه استکبار متحد شوید و ظلم را نپذیرید»؛ مطالبه امروز شهدا از ما همین مطالب است و همه ما مخاطب وصایای شهدا هسیتم.
وی با تاکید بر اینکه راه شهیدان راه «ما می‌توانیم» است، عنوان کرد: شهدای ما برای دفاع از اسلام و حقِ مظلومانه، در برابر همه اشرار منطقه و ابرقدرت‌های دنیا  ایستادند، به برکت خون این عزیزان ایران در برابر یکی از عظیم‎ترین تجاوزهای تاریخی، سربلند بیرون آمد.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی در سیاست مستقل است، تصریح کرد: ملت ایران در اقتصاد نیز می‌تواند مستقل باشد، ما می‌توانیم اقتصادی مقاوم و پرتحرک مبتنی بر داشته‌های ملی بنیان‎گذاری کنیم.
وی با اشاره به اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی با هر سلیقه‌ای باید کمک کنند تا کشور پیشرفت کند، تاکید کرد: چند قطبی کردن جامعه به ضرر همه است لذا در پیشرفت کشور همه باید نقش خود را صحیح و منطقی ایفا کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.