تولیت آستان قدس رضوی گفت: جریانی می‌خواست امامت را در خلافت هضم کند و تمام تلاش‌های پیامبر(ص) را در پوشش نفاق از بین ببرد اما فاطمه اطهر(س) با دو وسیله «خطبه‌های روشنگر و آتشین» و «اشک» نقاب را از چهره نفاق کنار زد.

حضرت فاطمه (س) منافقین را رسوا کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در اجتماع عظیم عزادارن فاطمی تهران اظهار داشت: قرآن این سوال را مطرح می‌کند که اگر روزی وجود مقدس پیامبر(ص) بین شما نبود، قرار است به عقب برگردید و زحمات پیامبر و تلاش‌های ایشان به هیچ انگاشته شود، قرار است دوباره مدینه النبی برگردد به اخلاق جاهلی و دوباره روحیه اشرافی‌گری در جامعه مستولی، و به نیازمندان بی‌توجهی شود؟

وی افزود: اگر به انقلاب پیامبر و آفت‌ها و مشکلات بی‌توجهی کردیم و این آرمان شهری که به نام قرآن و دین برپا شده آسیب دید، خداوند متعال، پیامبر و دین آسیب نمی‌بینند، بلکه همان مردمی ضرر می‌کنند که با این همه تلاش و فداکاری و هزینه دادن، انقلاب کردند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد  انقلاب، آفت‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند همان آفت‌هایی است که جامعه پیامبر را تهدید می‎کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بجای مردم به بیگانه اعتماد کردید، اشرافی‌گری جای توجه به محرومان را گرفت، در فرهنگ و سیاست و اقتصاد الگوهای لیبرال استفاده شد، بجای استقلال اقتصادی و سیاسی و فرهنگی، وابستگی به بیگانه به اسم تعامل با دنیا، توجیه و تئوریزه شد و بجای مبارزه بی‌امان با فساد و تبعیض، با رانت و فساد نزدیکان و نورچشمی‌ها مماشات شد، عقب گرد و ارتجاع قطعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.