زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با تعدادی از معتمدین شهر گُشت، پیگیری و رفع مشکلات این شهر را مورد تاکید قرار داد.

مشکلات شهر گُشت پیگیری و رفع شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری،سید دانیال محبی در دیدار با تعدادی از معتمدین شهر گُشت شهرستان سراوان با بیان اینکه توسعه متوازن استان از برنامه های اولویت دار استانداری است، اظهار داشت : با شناختی که از قبل نسبت به استان دارم و گزارش هایی که طی این چندماه از طریق منابع مختلف از استان جمع آوری کرده ام، شناخت کاملی نسبت به مسائل و مشکلات استان دارم که برای رفع آنان تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی افزود:سیستان و بلوچستان علیرغم توجه نظام و اجرای طرح های متعدد عمرانی و توسعه ای، نیاز به تلاش و اهتمام بیشتری دارد که مسئولین و مردم باید با همکاری یکدیگر در این مسیر تلاش کنند.

محبی تصریح کرد:نقش معتمدین و مردم در تشویق و ترغیب سرمایه داران برای سرمایه گذاری در استان بسیار مهم است و نقش بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و توسعه استان تأثیر زیادی دارد.

تبدیل دهستان گُشت به بخش، تأسیس دهیاری در روستاهای واجد شرایط، احداث سالنی ورزشی، توجه به ظرفیت های معدنی برای ایجاد اشتغال، نصب خودپرداز و استقرار شعب بانکی، تقویت شبکه تلفن همراه و اینترنت، تأسیس کتابخانه عمومی و تأسیس مدرسه شبانه روزی متوسطه از مهمترین مشکلات و درخواست های مطرح شده در این دیدار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.