دیدار رفت تیم های فوتبال چلسی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

چلسی مقابل بارسلونا بد شانس بود/ تساوی در جهنم استمفورد بریج با گل لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال چلسی و بارسلونا سه شنبه شب دیدار رفت خود را در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج لندن برگزار کردند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بارسلونا بازی را مطابق انتظار با میدانداری آغاز کرد و چندین موقعیت خلق کرد که مهمترین آن ضربه سر خطرناک پائولینیو روی پاس لیونل مسی بود. در مقابل چلسی نیز دو بار روی حرکات ادن هازارد خطرناک ظاهر شد.

در دقیقه ۳۰ بازی راکیتیچ بخاطر خطا روی ویلیان کارت زرد دریافت کرد و آلونسو هم ضربه کاشته خود را به آرامی زد که تراشتگن آن را مهار کرد. بعد از آن بود که به یکباره چلسی موجی از حملات خود را به راه انداخت.

در دقیقه ۳۳ ویلیان با شوت دقیق خود از پشت محوطه جریمه تیر عمودی دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد. این در حالی بود که تراشتگن فقط نظاره گر این صحنه شد.

ویلیان در دقیقه ۴۰ بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد و جالب اینکه این باره هم شوت او به تیر عمودی دروازه بارسلونا اصابت کرد تا بدشانسی های چلسی به اوج خود برسد. دقایقی بعد هازارد با شوت سر ضرب خود دروازه بارسلونا را به شدت تهدید کرد.

نخستین خطر نیمه دوم را بارسلونا ایجاد کرد. ضربه پای چپ سوارز را کورتوا با نوک انگشتان خود دفع کرد.

ویلیان در دقیقه ۶۲ زهر خود را ریخت و دروازه بارسلونا را با شوت دقیق خود باز کرد. عجیب بود که بارسلونا برنامه ای برای بستن فضای شوتزنی او نداشت.

بارسلونا که فشار حملات خود را افزایش داده بود در دقیقه ۷۵ کار را به تساوی کشاند. یک پاس عرضی اشتباه در خط دفاع چلسی باعث شد اینیستا به توپ برسد و لیونل مسی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا او هم با ضربه دقیق خود کار را به تساوی بکشاند. این برای نخستین بار بود که مسی به چلسی گل می زد.

بازی در دقایق پایانی فشرده و محتاطانه پی گرفته شد و در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بارسلونا از این تساوی کاملا راضی به نظر می رسید و با آرامش بیشتری به استقبال دیدار برگشت خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.