اهواز_ رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پزشکان، متخصصین و عوامل داوطلب در طرح معاینه رایگان مردمِ مناطق محروم تجلیل کرد.    

تجلیل از کادر پزشکی طرح معاینه رایگان مردم مناطق محروم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، در این طرح که به همت کارگروه سلامت جامعه پزشکی سپاه پاسداران شهرستان شوشتر و باهمکاری دانشکده علوم پزشکی شوشتر انجام شد، قریب به ۶۰۰ نفر از مردم مناطق محروم گلزار شهدا، چشمه سوزنگر و روستای شیخ شمس الدین معاینه رایگان شده و داروی رایگان گرفتند.
١٣ متخصص در تیم پزشکی حضور داشت

ماندانا قنواتی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در این عمل خداپسندانه از پزشکان داوطلب و علاقمند دانشکده علوم پزشکی شوشتر دعوت گردید و یک تیم شامل پزشکان عمومی و پزشکان متخصص قلب و عروق، داخلی، جراحی، اطفال، چشم پزشکی، نورولوژی، مغز و اعصاب، گوارش، روانپزشکی، زنان و زایمان، ارتوپدی و ریه به ویزیت رایگان و مداوای مردم این مناطق محروم بصورت رایگان پرداختند. همچنین داروهای مورد نیاز این مراجعه کنندگان نیز بصورت رایگان در اختیار آن ها قرار گرفت.

سرگرد کاکاعید، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شوشتر نیز گفت: از دانشکده علوم پزشکی شوشتر و بخصوص دکتر ابول نژادیان رئیس این دانشکده تشکر می کنم. روحیه بسیجی مجموعه دانشکده علوم پزشکی که باعث شد در این طرح نهایت همکاری را با سپاه پاسداران داشته باشند قابل تقدیر و ستایش است.

شایان ذکر است این طرح با اقبال مسئولین شهرستان همراه بود و سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر و محمد حسن کجبافی معاون فرماندار از روند اجرای این طرح بازدید کرده و از برگزار کنندگان تشکر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.