قدس آنلاین :فیلمساز و تحلیل‌گر رسانه‌ای کشورمان هدف از جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسراییل را نابودی ایران اعلام کرد و گفت : آمریکا و غرب می‌خواستند با نابودی حزب الله به سراغ ایران بیایند.

انقلاب اسلامی آلترناتیوی حکومتی در جهان است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،نادر طالب‌زاده که به مناسبت پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در جمع مردم اصفهان سخن می گفت با تاکید بر این‌ که انقلاب اسلامی آلترناتیوی حکومتی در جهان است اظهار داشت: غرب با تمام ادعا و فلسفه‌اش به هیچ رسیده و خداوند انقلاب اسلامی را ایجاد کرد که از جهان اسلام شروع شد و بی شک به غرب نیز می‌رسد چون چیز دیگری نیست که بخواهد در مقابل آن عرض اندام کند.
وی ادامه داد: این نهضت جنسی از اسلام دارد1400 سال منتظر بوده تا ظهور کند و خداوند آن‌را ظهور داده است و امروز غرب متوجه شده است که کار از کار گذشته و چیزی متولد شده که دیگر نمی‌توان مهارش کرد.
این فیلمساز و تحلیل‌گر رسانه‌ای خاطر‌نشان کرد: برای غرب امروز مشهود‌تر است که ایدئولوژی‌ای که در ایران مهیا شده غیر قابل کنترل است و همین موجب شده که غرب در پی مهار ایران باشد. ایرانی که به کسی آزار نرسانده است.
وی اضافه کرد: امروز اوج مهار را در حوزه اقتصادی می‌بینیم و ما واقعا در جنگیم و به جنگ وارد شده‌ایم در طول تاریخ چنین محاصره اقتصادی برای کشوری نبوده است و غربی‌ها برای خاموش کردن نوری فشار می‌آورند که خاموش شدنی نیست.
طالب‌زاده با اذعان به این که جنگ 33 روزه واقعه عجیبی بود بیان داشت: من در زمان جنگ در ایالات متحده بودم و آن‌چه عجیب بود تبلیغ سنگینی بود که آمریکا می‌کرد و می‌گفت حزب‌الله آموزش دیده سپاه است.در 5 روز اول سناریو بر روی این قضیه می‌گشت.
وی تاکید کرد: در 10 روز بعدی جنگ که به بنت جبیر رسیدند دیدند که نمی‌توانند از این جلو‌تر روند اما صدایش را درنیاورند در این میان یک خبرنگار به نام سیمون هرش پیدا شد و اعلام کرد که آمریکا از قبل همه چیز را آماده کرده بود و از 6 ماه پیش اسراییل آماده بود که به لبنان حمله کند و این حمله اتفاقی نبوده است و بعد از انتشار این اخبار بود که موضع دشمنان سست شد.
این فیلمساز تصریح کرد: روز بیستم بود که دریافتند بد جور گیر کرده‌اند و نمی‌توانند کاری کنند چرا که دیگر جهان اسلام ضعیف نبود. حزب الله سلاح داشت سلاح‌هایی که از ایران گرفته بود یا از سوریه خریده بود و این جا بود که به سمت آتش بس رفتند و غرب از خواب بیدار شد و فهمیدند صاحب خانه به خانه‌اش برگشته است.
وی ادامه داد: خودشان نیز تعجب کرده بودند که چه طور می‌شود یکی از قوی‌ترین ارتش‌های دنیا را زمین‌گیر کرد؟ روز بیست و چهارم یا پنجم بود که دریافتند جنگ باید تمام شود و روز سی‌ام به طور قطعی به دنبال پایان جنگ بودند تا در نهایت کار به شورای امنیت کشید.
طالب‌زاده خاطر‌نشان کرد: جنگ 33 روزه به دنبال جنگ امروز و مهار انقلاب اسلامی است. غرب و آمریکا این برنامه را دنبال می‌کردند که اول حزب الله را نابود کنند و سپس به سراغ ایران بیایند و این نقشه اصلی بود اما وقتی ماندند و دیدند که قلیلی می‌تواند یک لشکر تا دندان مسلح را زمین‌گیر کند حساب کار دستشان آمد.
وی اضافه کرد: هدف ایران بود و الآن هم هست و جدی‌تر هم شده است و تحریم بانک مرکزی و نفت ایران تلاشی در راستای هدف نابودی ایران است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.