کرج- مدیریت شهری کرج در حالی از افتتاح چندین پروژه مختلف در روز ۵ اسفند و همزمان با روز مهندس خبر داده که مهمترین پروژه حال حاضر عمرانی شهر کرج قرار است به شکلی ناقص افتتاح شود.

افتتاح ناقص یک پروژه شهری کرج با خُلف وعده شهردار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شهر کرج در حالی با موج فزاینده ای از ترافیک و کندی تردد خودروها در معابر اصلی خود روبرو است که تاخیر در بهره برداری یکی از مهمترین تقاطع های مرکزی شهر بر وخامت حال آن در روزهای پایانی سال افزوده است.

تیم جدید اجرایی شهرداری کرج با گذشت بیش از ۴ماه از فعالیت خود همچنان درگیر تکمیل کردن این پروژه عمرانی مهم شهری هستند و حال آنکه وعده اعلام شده شهردار برای افتتاح این تقاطع تنها شامل زیرگذر و فضای هم سطح پروژه می شود و خبری ازمهمترین بخش پروژه یعنی روگذر شهیدان آجرلو نیست تا شهروندان  شاهد رقم خوردن یک سرنوشت عجیب و افتتاح نصفه ونیمه یک پروژه درکلانشهر کرج باشند.

اصغر نصیری ابتدای ماه گذشته در نشستی که با حضور فرمانده سپاه البرز، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خبر افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان سپاه را اعلام کرده بود اما به نظر می رسد این مهم محقق نشده است و همچنان این پروژه ناقص باید در مقابل چشمان شهروندان خودنمایی می کند.

در این ارتباط قائم مقام شهردار کرج هم امروز در گفتگو با رسانه های گروهی گفت: تقاطع شهید آجرلو در میدان سپاه کرج یک تقاطع سه سطحی است که قرار است در روز ۵ اسفندماه دو بخش آن مورد بهره برداری رسمی قرار گیرد.

محمدکریم شفیعی افزود: زیرگذر ودسترسی های همسطح این پروژه به بهره برداری می رسد و یک مسیر روگذر پروژه  به دلیل معارض بودن دیوار سپاه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

حال سوال اینجاست که علت افتتاح پروژه آنهم به شکل ناقص چیست و چرا مسئولان شهری کرج پس از این همه مدت تاخیر و خلف وعده در افتتاح و بهره برداری پروژه بازهم می خواهند آن را به شکل نیمه تمام افتتاح کنند.

دلیل اصرار و پافشاری برای افتتاح یک پروژه نیم بند که همچنان مسیر شریان اصلی اش(خیابان بهشتی) کامل نشده چیست و چرا مدیران شهری برای اتمام کامل طرح و افتتاح معقول آن صبوری نمی کنند.

مردم به فرسایشی شدن پروژه های عمرانی و مصائبی که برایشان رقم خورده عادت کرده اند اما پس از این اتفاقات خوب است حداقل پروژه ها بدون کم وکاست و به درستی به مرحله افتتاح برسد تا کام مردم کمی شیرین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.