چند سال از فاجعه هولناک و جانسوز هتک حرمت و اهانت به بارگاه ملکوتی و آسمانی آستان فرشته پاسبان امامین همامین، امام هادی و امام عسکری علیهماالسلام می‌گذرد.

بسم الله الرحمن الرحیم: قال الله تعالی: «فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللهُ أَن تُرْفَعَ وَ یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبّحُ لَهُ فِیها بِالْغُدُوّ وَ الآصال»

چند سال از فاجعه هولناک و جانسوز هتک حرمت و اهانت به بارگاه ملکوتی و آسمانی آستان فرشته پاسبان امامین همامین، امام هادی و امام عسکری علیهماالسلام می‌گذرد.

این حادثه، مصیبت بزرگی بود که نه فقط بر عالم تشیّع، بلکه بر عالم اسلام وارد شد، زیرا هر مسلمانی به محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام که بر حسب روایات متواتر و اتّفاق شیعه و سنّی از ارکان ایمان می‌باشد، موظّف است.

حادثه‌ای که به دست گروه منحرف عقیدتی و خون آشام و جاهل‌ترین طوایف انجام گرفت و تاریخ اسلام را مخدوش و چهره جهان آرای آن را تیره کردند.

هدف شوم دشمنان در این اهانت بزرگ و سیاست مزوّرانه، از بین بردن پشتوانه‌های تاریخ اسلام و تشیّع و آثار عینی تاریخ است، مقامات و مشاهدی که تا دنیا برقرار است باید محفوظ بماند و در پاسداری از حریم و حرمت آن‌ها، کمال اهتمام مبذول شود.

در مقابل آن واقعه، با دو سکوت شگفت انگیز و تاریخی روبه‌رو بودیم: اول: سکوت مثبت شیعیان در اجتناب از مقابله به مثل و ثبات آنان بر حفظ مصالح اسلامی و خودداری بی قید و شرط از انتقام و تحذّر از شعله ور شدن آتش تمام عیار جنگ داخلی و دعوت به اخوت و همکاری برای اعتلای اسلام، و دوم: سکوت منفی مدافعان به اصطلاح حقوق بشر و بویژه سران ممالک اسلامی.

بحمدالله در این چند سال، با اهتمام دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام، این آستان ملک پاسبان که تعلّق خاص به حضرت بقیةالله مولانا المهدی صاحب العصر والزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دارد، آماده و پذیرای دلباختگان فراوان امامین عسکریین علیهماالسلام از سراسر جهان گردید. همان ایام به عزیزانی که در این مسیر خدمت می‌کردند عرض کردم که هرگونه ابراز خدمت و تلاش در تجدید این آستان عرش نشان؛ مورد تقدیر خاصّ حضرت بقیةالله ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و شخص شخیص آن یگانه دوران و امام عالم امکان است و اینجانب اگر کارگر ساده‌ای در این بازسازی بودم، سر افتخار به اوج مهر و ماه می‌رساندم.

شیعیان به یاد آن روز، با اقامه مجالس عزاداری و عرض تسلیت به ساحت مقدّس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء، جنایاتی را که علیه این بارگاه ملکوتی انجام شده، محکوم می‌کنند و فراموش نخواهند کرد؛ که این جنایت، فراموش‌ ناشدنی است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.