قزوین_  فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری یک سارق با ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد. 

 دستبند سرد پلیس بر دستان سارق قطعات خودرو در قزوین 

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این خصوص اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۳ باهنر شهرستان قزوین در اقدامی غافلگیرانه، سارقی را حین سرقت قطعات خودرو دستگیر کردند.  

وی افزود: متهم در بازجویی های تخصصی و فنی مأموران، به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: این سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد. 

طرهانی از شهروندان خواست تا نسبت به پارک کردن خودرو در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می کند خودداری و خودرو را به تجهیزات ایمنی  مجهز و در صورت مشاهده هرگونه مواد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

* دفتر ۱۹۷ در قزوین راه اندازی شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از راه اندازی سامانه ۱۹۷ در راستای خدمتگذاری مطلوب به مردم در این استان خبر داد.

سردار مهدی محمودی در تشریح این خبر گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای خوبی چون سامانه ۱۹۷ را فراهم کرده و با دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم در راستای کیفی سازی، انجام بهتر مأموریت ها و مشارکت مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است. 

وی در ادامه افزود: با توجه به تماس ها و مراجعات مردم فهیم استان قزوین به دفتر نظارت همگانی، انتظار داریم ما را در تأمین امنیت که حاصل مشارکت اجتماعی است، یاری کنند. 

 سردار محمودی یادآور شد: در ۱۱ ماهه گذشته سال جاری، در مرکز استان تعداد ۲۲ جلسه و در شهرستان های تابعه نیز به همین تعداد جلسه ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان انتظامی با مردم در دفتر نظارت همگانی برگزار شده است که در این جلسات از طریق تلفن به ۳۷۰ مورد تماس ها پاسخ داده شده و به صورت حضوری نیز ۸۵۲ مورد از درخواست ها و مشکلات شهروندان مورد بررسی قرار گرفته و راهنمایی های لازم ارائه شده است. 

 فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه اصلی ترین راهبرد ما خدمت بهتر به مردم است، گفت: راه اندازی سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ نیز در همین راستا بوده و امیدواریم تمامی آحاد جامعه، نهادها و دستگاه ها با نگاهی مسئولانه به نقش آفرینی در تولید امنیت اجتماعی، پلیس را در ارتقاء و استقرار نظم و امنیت در جامعه یاری کنند.

* کشف بیش از ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین 
 
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف بیش از ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال با همکاری پلیس تاکستان خبر داد.  

 سرهنگ آرش مرادی در این خصوص اظهار داشت: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین با همکاری پلیس تاکستان حین گشت زنی در آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه سواری پراید با یک سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند. 

 وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۱۲۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده دستگیر شد. 

 سرهنگ مرادی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود ۱۹۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد. 

* دستگیری سارق نقره فروشی سرای سعدالسلطنه در قزوین  

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری سارق نقره فروشی سرای سعد السلطنه در کمتر از ۶ ساعت در قزوین خبر داد.  

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: بنابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک باب مغازه نقره فروشی در سرای سعدالسلطنه قزوین با تشکیل کارگروه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 

 وی افزود: مأموران واحد تجسس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

 این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به سرقت ۱۵۹ عدد انگشتر نقره و یک رشته دستبند نقره با ارزش از مغازه نقره فروشی اعتراف کرد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به کشف اموال مسروقه گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.