شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: همه فرق و مذاهب در چار چوب نظام مورد احترام مردم هستند و فرقه های معاند و مخالف جایگاهی در میان مردم نخواهند داشت.

فرقه های معاند و مخالف نظام جایگاهی در بین ملت ندارند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر روز های گذشته در تهران  و فتنه تعدادی از دراویش خودسر و خود فروخته گفت: فتنه گران در داخل کشور بدنبال پیاده کردن اربابان خارجی خود بوده و هستند و می خواهند از این حرکات زشت برای خود وجهه ای کسب کنند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه گفت: مردم آگاه و بصیر هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند،فتنه باید در نطفه خفه شود و الا باعث آسیب به مردم و جامعه خواهد شد.

نکونام در ادامه تصریح کرد: دشمن بدنبال فرقه سازی و مخالف تراشیدن و دشمن ساختن در داخل نظام است کاری که سالیان درازی دارد هدایت و مدیریت می کند ولی ملت ما آگاه و بیدار است و با افراد که در داخل کشور و دل در گرو بیگانه دارد مرزبندی نموده و اعلام برائت می نماید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با تشکر از نیروهای انتظامی گفت: بنده به عنوان یک فرد مسئول  از زحمات پرسنل خدوم و نیروهای بسیج و امنیتی نهایت تقدیر و تشکر را دارم چر اکه به بهترین نحو این فتنه را مدیریت و کنترل کردند.

وی در پایان فتنه و انحراف را از آسیب های جدی انقلاب بر شمرد و به همگان تاکید کرد در همه سطوح  مواظب انحراف،تفرقه و فتنه باشند چرا که دشمن به همین فتنه های کوچک و حرکات کور دل خوش کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.