سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تاکید کرد شاگردانش انگیزه های زیادی برای بازی مقابل ذوب آهن دارند.

مهاجری: انگیزه های زیادی مقابل ذوب آهن داریم/ مشکلات مالی به ما ضربه زد

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهاجری عصر جمعه در نشست پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. ذوب آهن در نیم فصل دوم شرایط خود را تغییر داد و این کار ما را سخت‌تر کرده است. هر چند بازی کردن مقابل ذوب‌آهن انگیزه بازیکنان ما را بیشتر کرده است.

مهاجری درباره کنار گذاشته شدن تعدادی از بازیکنانش در آستانه دیدار با ذوب آهن گفت: بحث کنار گذاشته شدن مطرح نیست. شهاب گردان مصدوم هست و در مورد برخی دیگر احساس میکنم همیشه بازی دادن به بازیکن، به او کمک نمی‌کند. 

او گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. شاید بازی ندادن به لحاظ روانی بتواند به آن‌ها کمک کند. این بچه‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و این بحث‌ها زیبنده بازیکنان ما نیست. هر چند مسوولان شهر باید تلاش کنند تا شرایطی که در نیم فصل دوم بر ما حاکم شده کاهش یابد.

مهاجری با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: مشکل مالی به همه تیم برمی‌گردد و امیدوارم به زودی این مشکلات حل شود تا بتونیم از اعتبار خود دفاع کنیم.

او افزود: هدف‌گذاری ما برای قرار گرفتن جزو پنج تیم بالای جدول بود که خوش‌بختانه در نیم فصل اول محقق شد اما در نیم فصل دوم به دلیل مشکلاتی که ایجاد شد و کسر شش امتیاز متاسفانه از آن دور شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.