کرج- با حضور استاندار و به شکل همزمان ۳۹ پروژه عمرانی مدیریت شهری در مناطق مختلف شهر کرج به بهره برداری رسید.

۳۹ پروژه عمرانی مدیریت شهری کرج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم که صبح امروز شنبه برگزار شد ابتدا استاندار البرز با حضور در یکی از کارگاه های مربوط به قطار شهری کرج از نزدیک در جریان فعالیت دوباره این پروژه مهم شهری کرج قرار گرفت.

پروژه قطار شهری کرج پس از وقفه ای ۳ ساله و پس از رفع برخی اختلاف نظرها با پیمانکار دوباره آغاز به کار کرده است و به گفته مسئولان شهری قرار است بخشی از خط ۲ آن در ماه های آینده در مدار بهره برداری قرار بگیرد.

استاندار البرز در ادامه و با همراهی شهردار و اعضای شورای شهر ۳۹ پروژه شهری را در محل ساختمان مرکزی شهرداری  کرج به شکل ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

بخشی از تقاطع میدان شهید آجرلو، فاز یکم و سوم نهر سیاه جوی، اجرای طرح بهسازی و مناسب سازی اتوبان شهر کرج، بهره پروژه کلکتور خیابان شهید بهشتی، پارکینگ طبقاتی و ساختمان ستاد مرکز، تکمیل و تجهیز جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب و فاز اول اردوگاه شهید باکری خرمشهر به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه احداث پل یاس در بلوار باهنر، پل دسترسی ترمینال شهید کلانتری، پروژه ساخت عمران و خدمات شهر منطقه ۷، احداث و محوطه سازی شهرداری منطقه ۵ وبهره برداری از پد بالگرد از دیگر پروژه هایی بود که در این مراسم به مرحله افتتاح رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.