همدان - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بارش باران در سطح جاده‌های همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام سطح راه‌ها باز است و ترافیک روانی را در جاده‌های استان همدان شاهد هستیم.

بارش متناوب باران در گردنه‌های همدان/ تمام راه‌ها باز است

به گزارش قدس آنلاین، حمید پرورش با اشاره به اینکه بارش متناوب باران از روز گذشته در راه‌های حوزه‌ همدان خبر داد و اظهار کرد: ادامه این بارش در گردنه‌های اسداباد، گرمک، همه‌کسی، دولایی و گرین تبدیل به برف شد.

وی تصریح کرد: بارش برف تا دقایقی قبل در گردنه‌ها ادامه داشت اما برف‌روبی و نمک پاشی انجام شد، هرچند در کل حوزه‌های همدان درگیر بارش بودیم که اکثر نقاط با بارش باران مواجه بود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام سطح راه‌ها باز است و ترافیک روانی را در جاده‌های استان داریم.

وی با بیان اینکه بارش باران هم اکنون به صورت متناوب در حال بارش است، گفت: در حال حاضر هیچ راهی در سطح استان بسته نیست و حتی راه‌های روستایی نیز باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

پرورشی اضافه کرد: با توجه به بارش باران و احتمال تبدیل باران به برف، تمام راه‌های استان در صورت بارش برف به صورت مستمر برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌شود تا مشکل خاصی در سطح جاده‌ها وجود نداشته باشد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.