قزوین_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با انعقاد قرارداد سه جانبه، ۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در این استان احداث می شود.

۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در قزوین احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ظهر روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن این استان که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گرفت، از انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی استان قزوین به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم با این کار منشأ خیر و برکت برای مردم و به ویژه قشر کم‌درآمد باشیم زیرا این اداره‌کل و اداره‌کل بنیاد مسکن به دنبال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

وی ادامه داد: احداث مسکن در منطقه اقبالیه، چوبیندر و قزوین برای قشر کم‌درآمد صورت می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه همه ما در یک جبهه هستیم و کیفیت ملاک اصلی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در استان این فعالیت انجام می‌شود، امیدواریم کیفیت و رضایت مردم موجب استمرار آن شود.

محمد همتیان اضافه کرد: این پروژه در سال آینده گلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در این زمینه همکاری خوبی بین اداره‌کل بنیاد مسکن و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.