قزوین_ رئیس بازرسی استان قزوین از رد رشوه ۴۲ میلیون ریالی مأموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.

رد رشوه ۴۲ میلیون ریالی توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ رضا رضایی در این خصوص گفت: واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین – زنجان، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

وی افزود: بعد از توقف در بازرسی به عمل آمده، مأموران با هوشیاری به کشف مقادیری موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، موفق شدند. 

 رئیس بازرسی استان قزوین تصریح کرد: درحین انتقال راننده خودرو به مقر انتظامی برای سیر مراحل قانونی، این سوداگران موادمخدر به منظور رهایی از چنگال عدالت و قانون و همچنین تطمیع مأموران، مبلغ ۴۲ میلیون ریال به مأموران پیشنهاد داد که با صحت عمل و حفظ عزت نفس این مأموران وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورتجلسه شد. 

در پایان سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد تصریح کرد: مردم می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر  در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) در میان بگذارند. 

* کشف ۲۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف ۲۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی با اعلام این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو تعداد ۳۳۹ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف و خودرو به همراه کالاهای کشف شده توقیف شد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: همچنین در اقدامی دیگر نیز مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین یک دستگاه خودروی کامیونت را در عوارضی قزوین – زنجان متوقف کرده که در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.