قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: تقاضای ما از مسئولان این است که به جرائم مجرمان خیابان پاسداران تهران هرچه زودتر رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

مسئولان عاملان جنایت خیابان پاسداران را زودتر مجازات کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی صبح شنبه در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، ضمن تسلیت شهادت شهدای نیروی انتظامی و بسیج، نیروی انتظامی را به عنوان خدمتگزارانی صادق معرفی کرد و گفت: این افراد هستند که بستر امنیت را در جامعه ایجاد کرده و آن را حفظ می‌نمایند.

وی ضمن تجلیل از شهدای گرانقدر بسیج و تسلیت به خانواده این شهدا، اظهار داشت: تقاضای ما از مسئولان این است که به جرائم مجرمان هرچه زودتر، رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.

صوفیه یک فرقه انحرافی است

این مرجع تقلید اظهار داشت: بنده در سال گذشته در بحث وقف به مناسبت موضوع «وقف بر ادیان» عرض کردم که صوفیه یک فرقه انحرافی است و هر 72 فرقه‌ای که مدعی هستند، از دشمنان اهل بیت(ع) می‌باشند؛ امام صادق علیه السلام فرمود: اینان از دشمنان ما هستند و مقدس اردبیلی در حدیقه الشیعه و صاحب وسائل در رساله، به صورت جداگانه به انحرافات این فرق پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها به چهره‌سازی و چهره آرایی مشغول بوده؛ کرامات و سخنان اهل بیت(ع) را سرقت کرده و به نام خود چاپ می‌کنند؛ عمده فعالیت این فرق، ریشه در دوران ائمه اطهار(ع) دارد که بنی امیه و بنی عباس این کارها را انجام می‌دادند تا اهل بیت علیهم السلام را تحت الشعاع قرار دهند که البته هیچگاه هم موفق نشدند.

آیت الله نوری همدانی در واکنش به سخن برخی از مسئولان که گفته بودند این گروه‌ها، عاقل و معتدل هستند، اظهار داشت: این گروه‌ها، باطل و منحرف هستند و دروغ می‌گویند؛ اینان با انقلاب هم نبودند و در دوران دفاع مقدس هم حضور نداشته‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به خطر عرفان‌های کاذب، ابراز داشت: عرفان حقیقی در کلام و بیان اهل بیت علیهم السلام است و راه سعادت بشر هم از تبعیت ائمه اطهار(ع) می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.