کرج- دبیر جشنواره تک طنز «تکخند» البرز از آغاز رقابت ۸ گروه نمایشی از استان های مختلف کشور در شهر کرج خبرداد.

رقابت ۸ گروه‌ نمایشی در جشنواره کشوری «تکخند» البرز

حسین بهزادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: گروه های نمایشی استان های گیلان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، کرمانشاه و البرز از صبح امروز یکشنبه کار خود را در این جشنواره آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: از میان آثار نمایشی ارسالی، در نهایت ۸ نمایش طنز از هفت استان به مرحله نهایی داوری و اجرا رسید که در روزهای ششم، هفتم و هشتم اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح در محل مجموعه تئاتر شهر کرج و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به اجرا می پردازند.

بهزادی به نمایش های این مرحله اشاره کرد وگفت: نمایش‌های «اینجا تا ابدیت» مهدی فتحی از نظرآباد البرز، «پیشامد» علی جاور از یزد، «یک حکایت ازچند حکایت کدخدا» اکبر دانیالی از چهارمحال بختیاری، «نارنجی پوش بالدار» امیرصالح قراچورلو از خراسان شمالی، «خیر نبینی سعیده»سوده تدین از کرج، «نَقلی در روایت تأثیرات جنگ رستم و اشکبوس» علیرضا اسدی از فارس، «در مضرات دخانیات» امیرحسین رضوان صفت از گیلان و «صد و نوزده» یوسف میرزایی از کرمانشاه به مدت سه روز به روی صحنه رفته و داوری می شوند.

وی با بیان اینکه اجراهای دانشگاه آزاد کرج مختص دانشجویان می باشد گفت: بخش داوری با اجرای دو گروه از البرز و یک گروه از گیلان از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ اسفند ماه آغاز شده است.

دبیر جشنواره تک طنز «تکخند» البرز در پایان گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جوان حوزه تئاتر، در بهار سال جاری فراخوان داد و پس از ارزیابی های مختلف در نهایت ۸  اثر از ۶ استان کشور به بخش مسابقه نهایی جشنواره تکخند راه یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.