چابهار- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از نجات ۱۲۶ نفر دریانورد در سال ۱۳۹۶، با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی و هماهنگی مرکز MRCC بندر چابهار، در آبهای دریای عمان خبر داد.

نجات جان ۱۲۶ نفر تا پایان بهمن ماه ۹۶

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان‌ و بلوچستان، سید حسن ابراهیمی از نجات ۱۲۶ نفر دریانورد در سال ۱۳۹۶، با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی و هماهنگی مرکز MRCC بندر چابهار، در آبهای دریای عمان خبر داد.

وی افزود:مقایسه آمار ۱۱ ماهه سال ۹۶ مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان دهنده رشد ۵ درصدی عملکرد این مرکز در ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به دریانوردان می باشد.

ابراهیمی عنوان کرد: در راستای بهبود ارائه خدمات پزشکی، با تقویت کادر تخصصی شناور و واکنش موثر و بهنگام تیم جستجو و نجات این مرکز، شاهد افزایش ۵۰ درصدی خدمات پزشکی به دریانوردان زحمتکش، در آبهای سواحل مکران بوده ایم.

وی ضمن اعلام شماره تماس مخابراتی ۱۵۵۰ و کانال رادیویی ۱۶ فرستنده های VHF به عنوان راه های برقراری تماس با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، بیان کرد: که دریانوردان قبل از عزیمت به دریا، از همراه داشتن تجهیزات ایمنی و مخابراتی اطمینان حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.