کرج- استاندارالبرز با بیان اینکه مسئولان ملی کمرهمت برای تکمیل ادامه پروژه شهید همت به کرج بسته اند گفت: هیچ مانعی برای بهره برداری و تکمیل نهایی این طرح ملی وجود ندارد.

 مانعی برای تکمیل پروژه همت به کرج وجود ندارد

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری استانداری البرز، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی بزرگراه همت به کرج اظهار کرد: یکی از برنامه های استان در مراسم پایان اسفندماه درختکاری در امتداد مسیر پروژه همت خواهد بود.

وی ادامه داد: بخشی ازترافیک و آلودگی هوا در استان البرز و شهر کرج ناشی ازتردد و توقف خودروها است وبخش عمده ای از زمان مردم در گذر از این مسیرها صرف می شود که با گشایش راه های پیش بینی شده می تواند به کاهش اتلاف وقت مردم کمک شایانی داشته باشد.

استاندار البرز گفت: آزاد راه همت با تلاش همه در حال تکمیل است و امروز همه بخش ها هماهنگ شده اند تا هر چه سریعتر این مسیر گشایش یابد.

وی با قدردانی از نگاه ویژه دولت به پروژه همت بیان کرد: ‌روند پیشرفت خوب است و بنده از دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که نگاه ویژه ای به این طرح داشتند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه بعد از بازدید معاون اول رئیس جمهورسرعت کار بیشتر شده و همه بخش ها با اهتمامی جدی در حال تکمیل کار هستند گفت: پروژه آزاد راه تهران  شمال نیز به جد در حال انجام است و امیدواریم تا اواخر تابستان ۳۳ کیلومتر پیش بینی شده تا شهرستانک به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.