قزوین_ ​فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف از ۵۸ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

 بیش از ۵۸ هزار انواع مواد محترقه غیر مجاز در قزوین کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین،  سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این خصوص اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار عوامل انتظامی این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: با انجام کار اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۰ اقبالیه موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۵۸ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از منزل یک فروشنده در اقبالیه کشف و متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس شهرستان قزوین است.

* ناکامی قاچاقچی در انتقال مواد مخدر در قزوین  

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف یک کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ گرم شیشه از یک قاچاقچی موادمخدر در این استان خبر داد. 

سرهنگ بیژن خدائی اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین - رشت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک  شده و خودرو را متوقف کردند. 
 
 وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار یک کیلوگرم هروئین و ۱۰۰گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد و راننده را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: در این خصوص خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.