گرمسار- رئیس سازمان بهزیستی از توزیع سبد کالای عیدانه بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت دنبال افزایش رفاه مددجویان هستند و این امر به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

توزیع سبد کالای عیدانه بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد/ مجلس و دولت دنبال افزایش رفاه مددجویان هستند

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی‌بندپی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی گرمسار اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و دولت در کنار هم قرار گرفته‌اند تا به نیازمندان و محرومان جامعه کمک شود.

وی تصریح کرد: افزایش رفاه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به‌طور جدی در دستور کار بوده و این امر به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: سال جدید پیش رو قرار دارد و توزیع سبد کالا بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در آستانه سال نو در دستور کار است.

محسنی‌بندپی اضافه کرد: سبدهای کالا که برای عید نوروز پیش‌بینی شده است، با تلاش معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد توزیع می‌شود.

وی زمان توزیع این سبدها را قبل از فرارسیدن سال جدید اعلام کرد و گفت: افزایش مستمری ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در دستور کار است.

فرماندار گرمسار نیز در مراسم افتتاح مرکز نگهداری معلولان ذهنی این شهرستان، تجهیز بهزیستی شهرستان گرمسار به دو دستگاه آمبولانس ویژه اورژانس اجتماعی و مرکز فیزیوتراپی به‌روز را از رئیس سازمان بهزیستی خواستار شد.

داریوش طاهری گفت: حوزه خدمات‌دهی در بخش مددجویان بهزیستی یک شاخص ویژه در دولت تدبیر و امید است.

در مراسم افتتاح این مرکز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان شهرستان گرمسار حضور داشتند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.