تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برگشت خود مقابل عراق به بردی قاطعانه دست یافت.

پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل عراق/ ملی پوشان انتقام شکست دور رفت را گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی بسکتبال از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد و ملی پوشان کشورمان که قول جبران شکست بازی رفت و برتری پر امتیاز را داده بودند به وعده خود وفا کردند.

در این بازی که با حضور خانواده ها همراه بود ملی پوشان کشورمان با ترکیب مشایخی، جمشیدی، نیکخواه بهرامی، کاظمی و حدادی وارد میدان نشدند کوارتر اول را با عجله دنبال کردند و چندین توپ را از دست دادند و این عراق بود که برتر نشان داد ۲۲ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

کوارتر دوم بازی به سود کشورمان دنبال شد. ملی پوشان پس از تسلط بر بازی اختلاف را زیاد کردند و ۱۹ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند. در اواخر این کوارتر صمد نیکخواه پس از خطای بازیکن عراقی و اینکه داور آن را اعلام نکرده عصبانی شد.

عراقی ها که با عملکرد خوب بازیکنان ایران از تب و تاب شان کاسته شده بود، عملا کاری نمی توانستند انجام دهند و در دفاع و حمله اسیر قدرت ملی پوشان کشورمان شده بودند و توپ و میدان در اختیار شاگردان شاهین طبع بود و آنها موفق شدند ۲۴ بر ۱۰ پیروز شوند.

در کوارتر چهارم هم بازی کاملا یک طرفه دنبال شد و عراقی ها با خطا های زیاد سعی در کنترل حدادی داشتند دو بازیکن آنها با دریافت ۵ خطا از بازی بیرون رفتند.
اختلاف هر لحظه بیشتر می شد.

سه دقیقه مانده بود که حدادی پس از چهارمین خطا تعویض و کاردوست به جای او وارد میدان شد.

دو دقیقه پایانی بازی هم با برتری ملی پوشان ادامه یافت و در نهایت با نتیجه ۸۳ بر ۵۳  به سود ایران به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.