کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: کشتار غیرمجاز در مرکز استان کرمانشاه، نسبت به دیگر مراکز استانهای کشور نسبت بالاتری دارد که نگران کننده است.

وضعیت نگران کننده کُشتار غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند عصر امروز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه های در نظر گرفته شده برای تنظیم باز میوه شب عید مردم استان توسط جهاد کشاورزی و تعاون روستایی ازنظر کارشناسی برنامه مناسبی است. بخش نظارت در اجرای این برنامه و آرامش بازار نقشی محوری دارد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: جهاد کشاورزی در بخش تامین پروتیین پایان سال استان دقت نظر لازم را به فرهنگ مصرف مردم داشته باشد که اختلالی در بازار پروتیین پیش نیاید.

وی افزود: کشتار غیرمجاز در مرکز استان کرمانشاه، نسبت به بقیه مراکز استانهای کشور نسبت بالاتری دارد که نگران کننده است. این موضوع پذیرفته نیست و کارگروه سلامت باید برای قانونمندی و ضابطه مندی آن تدابیر اساسی بیندیشد تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

بازوند تاکید کرد: مردم عزیز استان اطمینان خاطر داشته باشند که دولت تمام توان خود را برای کنترل قیمتها و تنظیم بازار عید به کار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیان کرد: گشت های تعزیرات به طور دائم و شبانه روزی بر کنترل قیمت ها نظارت داشته باشند تا ذائقه مردم در شب عید تلخ نشود.

وی افزود: قطعا یکی از مصوبات این جلسه طرح برنامه ای مدون برای عید نوروز باشد و تحت هیچ شرایطی نگذاریم بحث گرانی اقلام مصرفی بر معیشت مردم غلبه کند.

بازوند افزود: اگر فکر می کنید با این میزان میوه بازار شب عید تنظیم می شود مشکلی نیست در غیر اینصورت مسئولین مربوطه در فرصت باقیمانده برای بالا بردن این میزان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

وی یادآور شد: طبق ارائه آمار حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد کشتار مرغ در استان کرمانشاه به صورت غیر مجاز انجام می شود که این اصلا پسندیده نیست و در کل ایران آماری استثنایی است و نگرانی مردم استان را در پی دارد که چگونه مسئولین استان نمی توانند جلوی این کار را بگیرند؟

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.