یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از مشارکت خودجوش جوانان در برنامه‌‎ های امداد رسانی هلال‌احمر گفت: ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود.

ظرفیت جوانان داوطلب بیش از پیش در هلال احمر استفاده شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازدفتر امام جمعه ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدارمدیران هلال احمر کشور و استان یزد با وی، با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر باید از ظرفیت نیروهای مستعد جامعه به ویژه جوانان به درستی استفاده کند، افزود: نیروهای داوطلب هلال احمر چه در بین دختران و چه در بین پسران ظرفیت‌های امدادرسانی بسیار زیادی دارند که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

ناصری تصریح کرد: این که تعداد بسیار زیادی از جوانان جامعه اعلام آمادگی می‌کنند که برای خدمت‌رسانی به جامعه به صورت رایگان و افتخاری فعالیت داشته باشند بسیار ارزشمند است و این نشان می‌دهد که جوان ما باطن و فطرت الهی خود را حفظ کرده و در راه خدمت‌رسانی به دیگران مشتاق هستند.

امام جمعه یزد خاطر نشان ساخت: لازم است هم به لحاظ تخصصی و کاری آموزش‌های لازم به این جوانان داوطلب ارائه شود و هم به لحاظ اعتقادی و دینی برای آنها دوره‌های  و آموزشی و تبیینی در نظر گرفته شود.

وی افزود: توجه به چنین موضوعاتی سبب می‌شود این روحیه کمک به دیگران به نسل‌های بعدی هم انتقال پیدا کند و تمام جوانان با روحیه دینداری اقدام به حضور در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.