گیلان-مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح ۱۱۴طرح گردشگری در حال ساخت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۲۰۰طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان هستند.

طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی،رضا علیزاده در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد صنعت گردشگری را چشم اندازی برای تحول همه جانبه و پیشرفت روز افزون دانست و گفت:هم اکنون وضعیت این صنعت در گیلان با تعامل بخش دولتی و خصوصی وضعیت مطلوبی را طی می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری،به جایگاه ممتاز این استان در سالهای اخیر اشاره کرد و توسعه اقتصادی را در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان این صنعت خواند.

این مسئول به بیان مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری گردشگری استان پرداخت و خواستار رفع مشکلات موجود تا رسیدن به بالندگی اقتصادی گیلان شد .

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به تعدد پروژه‌های گردشگری در گیلان؛ گفت:۱۱۴طرح گردشگری در دست ساخت است افتتاح این طرح ها اشتغالزایی،رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را به همراه دارد .

وی با بیان اینکه ۲۰۰طرح متقاضی اخذ تسهیلات در حوزه گردشگری استان وجود دارد،خاطرنشان کرد:اجرایی شدن این طرح‌ها که مطالعات آن صورت گرفته،در سایه هم افزایی و تعاملات دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

در ادامه این نشست بیش از ده پروژه گردشگری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صاحبان این طرح ها به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند که شامل۵هتل،۱مجتمع خدمات گردشگری،۱طرح بومگردی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.