سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در یک صورت قهرمان لیگ نمی شود، از دیدار پرسپولیس و استقلال به عنوان بزرگترین دربی جهان یاد کرد.

این دربی بزرگترین دربی جهان است/ پرسپولیس در صورت یک معجزه قهرمان نمی‌شود/ استقلال با شفر «رو» آمده است!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: دربی در پیش است. بازیکن مصدوم نداریم و همه با انگیزه هستند. امیدواریم این دو روز آینده هم بازیکنی مصدوم نشود. خوشحالیم به خاطر این بازی. این بزرگترین دربی در آسیا است.حتی می توانم بگویم بزرگترین دربی از نظر شوق و احساسات در دنیا است.

وی با بیان اینکه دربی از قبل برنده ای ندارد و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد، افزود: از حضور در این بازی و استادیومی پر از جمعیت خوشحالیم. همه باید برای حضور در این دربی افتخار کنیم.

برانکو درباره وضعیت تیم استقلال گفت: استقلال با شفر تغییراتی داشته است و  از یک موقعیت بد به رده سوم رسیده است. همین نتایج نشان می دهد این تیم چقدر رو آمده است. خوشحال می شوم بابت همچین دیداری و بازی با استقلال. اینها بازی هایی هستند برای لذت بردن. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای برد در دربی قولی به هواداران می دهد؟ ادامه داد: آنچه که می توانم قول بدهم این است که بازیکنانم تمام تلاششان را به کار می گیرند. بازیکنان ما با تمام توان می جنگند تا بازی خوبی انجام بدهند و پیروز شوند. ولی خب استقلال هم این را می خواهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش با برد در دربی می تواند قهرمان لیگ شود، گفت: بله با برد در این بازی قهرمانی خود را قطعی می کنیم. شاید معجزه ای شود که ما همه بازی ها را ببازیم و ذوب آهن تمام مسابقات را ببرد. به بازیکنانم و کادر پزشکی، تدارکات و تمام اعضای تیم تبریک گفتم. بخاطر تلاشهایشان ممنونم. هر کدام از آنها خشتی از ساختمان عظیم پرسپولیس هستند. علاوه بر اینکه قهرمان شدیم و قهرمانی فصل قبل را تکرار کردیم، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بوده ایم. امسال هم مسابقات آسیایی را خوب شروع کردیم. 

وی گفت: می دانم دربی چقدر اهمیت دارد و نتیجه آن هم ارزش قهرمانی در لیگ است. اینرا می دانم که بازیکنانم از دقیقه اول تا اخر می جنگند. اگر بجنگیم شاید ببازیم ولی اگر نجنگیم از قبل باخته ایم.

برانکو درباره سورپرایزش برای دربی تصریح کرد: سورپرایز در زمین خواهد بود.

وی در خصوص حضور اینفانتینیو رئیس فیفا و مارکو فان باستن در این بازی گفت: خوشحالم رئیس فیفا به ایران می آید. این نشان می دهد چقدر به فوتبال ایران و اهمیت این بازی آگاهی دارد. امیدوارم به بهترین نحو نمایش خوبی برابر فیفا داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا ناراحت نیست که سازمان لیگ اعلام کرده است در صورت قهرمانی پرسپولیس جشنی برای این تیم گرفته نمی شود؟ گفت: ما برای خودمان جشن می گیریم. این ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.  حداقل حق داریم اگر قهرمان شدیم برای خودمان جشن بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.