استاندار تهران گفت: وام همه تولیدکننده‌های متقاضی تسهیلات تا ۲۵ اسفند باید پرداخت شود، از ۱۷ هزار واحد صنعتی استان تهران ۴۷۰ واحد در سال ۹۶ برای رفع مشکلات خود، تقاضای دریافت تسهیلات داشته‌اند.

تسهیلات همه تولیدکنندگان متقاضی تا ۲۵ اسفند باید پرداخت شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین مقیمی استاندار تهران عصر امروز(دوشنبه ۷ اسفند) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با یادآوری اینکه از ۱۷ هزار واحد صنعتی استان تهران ۴۷۰ واحد در سال ۹۶ برای رفع مشکلات خود، تقاضای دریافت تسهیلات داشته‌اند اظهار داشت: از این تعداد، به حدود ۲۰۰ متقاضی وام پرداخت شده و حدود ۲۰۰ پرونده دیگر، به علت نقص مدارک، عودت داده شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه عودت داده شدن پرونده‌ی تولیدکننده‌ها و سرمایه‌گذاران قابل قبول نیست اظهار داشت: این افراد از ابتدای سال به استناد حرف دولت و مجلس به دستگاه‌های دولتی مراجعه کرده‌اند و طبق دستورالعمل نیز حرکت کرده‌اند اما پرونده آنها دارای نقص‌هایی است. اینکه ما آنها را عودت دهیم، این واحد ها دیگر کمر راست نمی‌کنند.

مقیمی با بیان اینکه اینها سرمایه‌های کشور هستند و باید به مشکلات آنها رسیدگی کنیم تصریح کرد: چند روز برای تکمیل این پرونده‌ها وقت بگذارید و تکلیف آنها را روشن کنید به نحوی که تا ۲۵ اسفند وام همه این متقاضیان پرداخت شود؛ مگر اینکه متقاضی خود اعلام کند که از دریافت وام صرف‌نظر کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.