جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: فداکاری نیروی انتظامی در سطح کشور به صورت عام و در سطح شهرستان به صورت اخص مورد تحسین است.

حفظ امنیت خط قرمز فرمانداری جوین است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندارشهرستان جوین در جلسه ای به منظور امنیت جامعه شهری گفت: همه ما موظفیم با هماهنگی دستگاههای اجرایی نسبت به رفاه حال شهروندان اقدام جدی داشته باشیم.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد:  فداکار نیروی انتظامی در سطح کشور به صورت عام و در شهرستان جوین به صورت خاص مورد تحسین است.  

وی تاکید کرد: امنیت جامعه خط قرمز نظام است و نیروهای نظامی و انتظامی دراین مورد پیشگام هستند.  

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین طی گزارش جامعی اعلام کرد: عاملان تخریب خودروهای پارک شده در خیابان امام خمینی شهر نقاب در کوتاهترین زمان دستگیر شدند.  

سرهنگ مهدی غلام زاده خاطر نشان کرد: در پی تماس چند شهروند با مرکز ۱۱۰ مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران کلانتری مرکز به همراه پلیس های تخصصی وارد عمل شدند.  

وی افزود: ماموران این فرماندهی با گشت زنی هدفمند در سطح شهر به ۳ پسر نوجوان که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان های خلوت پرسه می زدند، مشکوک شدند.  

سرهنگ غلام زاده اظهار داشت : راکب موتورسیکلت ها با مشاهده تیم گشت پا به فرار گذاشتند، که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یکی از سرنشینان را که از موتورسیکلت پیاده شده بود، در حال فرار دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهم ۱۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه ۱۵ دستگاه خودرو با همدستی ۳نفر از دوستانش اعتراف کرد.  

غلامزاده تصریح کرد : ماموران این فرماندهی با هماهنگی مقام قضائی همدستان متهم را که همگی در حدودسنبن ۱۶ ساله وبالاتر بودند، طی عملیات های جداگانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دادسرای شهرستان جوین شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین در پایان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان جوین با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد، و اجازه نخواهد داد فرد یا افراد خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند، و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.