تربت جام- شهردار تربت جام از تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: مشارکت مردم حلقه مفقوده در حوزه شهری است و تلاش شهرداری کاهش هزینه ها بوده و لازم است سرانه درآمدی شهروندان افزایش یابد.

مشارکت مردم حلقه مفقوده در حوزه شهری است

علی حسینی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان تربت جام، امروز ظهر به خبرنگار قدس آنلاین گفت: توجه به سرانه درآمدی بر شهروندان می تواند به رشد و توسعه اقتصادی شهرستان کمک کند و در حال حاضر هزینه ها ی پایدار شهرداری تحت تأثیر درآمدهای ناپایدار قرار گرفته و باید برای ایجاد منابع شهرداری  تخفیف های مناسبتی ارائه کنیم تا بودجه شهرداری محقق شود.
علی حسینی در ادامه اعلام کرد: سرانه استاندارد برای هر شهروند تربت جامی ۷۰۰هزار تومان می‌باشد و این سرانه در حال حاضر به نصف رسیده، تلاش شهرداری افزایش این شاخص ها خواهد بود و رکود اقتصادی به درآمدهای شهرداری تأثیر گذاشته است.
وی گفت: روزانه حداقل هزینه‌های شهرداری تربت جام حدود ۹۵میلیون تومان است که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود این هزینه‌ها به ۵۱میلیون تومان کاهش یافته است.
شهردار تربت جام گفت: شهرداری تربت جام از کمک های مالی دولت بی نصیب مانده است و این تصمیم که شهرهای بالای صد هزار نفر نمی تواند از این امتیازات برخودار شود و تربت جام در آخرین سر شماری کشور ۱۰۰هزار و ۴۶۰نفر اعلام شده است که همین ۴۶۰ نفر برای شهرداری را برای دریافت تسهیلات دولتی با مشکل مواجه کرده است که نیازمند  رایزنی است.  
وی در ادامه تاکید کرد: مشارکت مردم حلقه مفقوده در حوزه شهری است و این مشارکت می تواند به توسعه شهرداری و شهرستان کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.