کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۲۴۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر در این استان خبر داد.

کشف ۲۴۴ هزار عدد مواد محترقه پرخطر در البرز/۶ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با عرضه مواد محترقه غیرمجاز که به مدت ۴۸ ساعت در استان البرز به اجرا درآمد ۲۴۴ هزار و ۷۱۰ انواع مواد محترقه کم خطر و پرخطر کشف شد و در این زمینه ۶ متهم دستگیر شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه پلیس استان البرز با هرگونه اخلال در امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد گفت علاوه بر اقدامات پلیس در بحث پیشگیری و مقابله با عرضه و استفاده کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک خانواده‌ها نیز بیشترین نقش را در زمینه پیشگیری دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که اقدامات خوبی در خصوص آموزش و ارائه هشدارهای پیشگیرانه برای کاهش خطرات و آسیب های استفاده از مواد محترقه در روز چهارشنبه پایان سال صورت گرفته است اظهار کرد: برخی افراد سودجو دست به اقداماتی می‌زنند که سبب نارضایتی شهروندان شده و موجب اخلال در نظم عمومی می شود.

وی خاطرنشان کرد با صنوفی که اقدام به فروش مواد پیش‌ساز منفجره به طور غیر مجاز می کنند برخورد جدی میشود. در هفته گذشته نیست ۱۳ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در استان البرز کشف شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.