فعالان بازار دلیل روند کاهشی قیمت خودروهای وارداتی را بلاتکلیفی این بازار و البته نبود مشتری می دانند، زیرا کمتر فردی در این شرایط ریسک کرده و خودروی وارداتی می‌خرد.

رونق بازار خودروهای داخلی/ارزانی ۴۰ میلیونی سانتافه در یک هفته+ جدول قیمت خودرو

به گزارش قدس آنلاین، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بازار خرید و فروش خودرو تا حدودی رونق گرفته و هر روز قیمت‌ها روند افزایشی یا کاهش را تجربه می‌کنند. امروز قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است اما در کنار این موضوع قیمت خودروهای وارداتی هم به دلیل نبود مشتری بر مدار ارزانی افتاده‌ است. به نحوی که قیمت سانتافه امروز با کاهش ۸ میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت این خودرو در ابتدایی هفته هم شاهد کاهش ۳۲ میلیون تومانی قیمت بود.

بسیاری از فعالان بازار دلیل روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی را بلاتکلیفی این بازار و البته نبود مشتری می دانند زیرا کمتر فردی در این شرایط ریسک کرده و خودروی وارداتی می‌خرد.

در حال حاضر دناپلاس ۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ SLX ۳۴ ۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سمند LX ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۷ دنده ای ۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

               

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.