رئیس جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل"سلام سردار"، از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر از تلاش موفق وخدمات ماندگار سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس

به گزارش قدس آنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به همایش ادبی سوختگان وصل"سلام سردار"، از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این همایش که عصر سه شنبه و در تجلیل از سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله حاج قاسم سلیمانی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

تاریخ پر فراز و نشیب ایران، قهرمانان بزرگی را به خود دیده است که در میدانهای نبرد، صحنه های بدیع از حماسه و پیروزی خلق کرده اند. در تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد ظهور و درخشش دلیرمردانی هستیم که در اوج بهره ‏مندی از سجایای اخلاقی، حماسه سازند و در سایه الطاف و نصرت الهی و به مدد تقوا و تزکیه نفس و اطاعت از ولی فقیه، با مومنان فروتن و خوش رفتار و در مصاف با سلطه جویان سخت گیر و پر صلابت اند. هم ایشان هستند که در دل آزادگان و مظلومان جهان جایی جاودان دارند. شهدای عالی مقام دفاع مقدس، مدافعان پر افتخار حرم، جانبازان مقاوم و خستگی ناپذیر و آزادگان صبور پیشگامان این حرکت عزت آفرین می باشند.

سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله، سرلشکر قاسم سلیمانی، در برهه ای بسیار حساس از تاریخ ایران و جهان با مجاهدتی غرور آفرین و اخلاصی ناب در راه دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان به حمایت مردم و ارتش عراق و سوریه برخاست، تا شجره خبیثه داعش ریشه کن شود که موجب خدمتی بزرگ به ملتهای منطقه و بشریت شد.

اینجانب برگزاری همایش سوختگان وصل را فرصتی مناسب در راستای حفظ و نشر ارزشهای ایثار، مقاومت و شهادت می دانم و بدین مناسبت از تلاش موفق و خدمات ماندگار فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و تقدیر نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز و تمامی خدمتگزاران صادق اسلام و مجاهدان راه خدا سعادت، عزت و پیروزی مسئلت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.