۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 590860

ستاره تیم فوتبال اینتر میلان برای بازی در جام جهانی به تیم ملی آرژانتین دعوت نخواهد شد.

غیبت ستاره اینتر میلان در جام جهانی روسیه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فاکس اسپورت، مائورو ایکاردی شروعی توفانی با اینتر داشت و توانست با گلزنی‌های پیاپی خود زمینه ساز صعود اینتر به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A شود اما چند هفته‌ای است که نه تنها اینتر بد نتیجه‌ می‌گیرد بلکه  ایکاردی هم با افت محسوس مواجه شده و جایگاه اصلی خود را در ترکیب اینتر از دست داده است.

نیمکت نشینی در اینتر آن هم در حالی که تنها سه ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده باعث شده تا شانس ایکادی برای حضور در این رقابت بزرگ بسیار کم شود.

شبکه فاکس اسپورت اعلام کرد که خورخه سامپائولی به خاطر رابطه بد ایکاردی با چند بازیکن آلبی سلسته و همچنین آمار ناامید کننده این بازیکن در تیم‌ ‌ملی او را به جام جهانی روسیه نخواهد برد.

ایکاردی در ۲۲ بازی که با پیراهن اینتر در فصل جاری به میدان رفته ۱۸ گل به ثمر رسانده است اما او در دیدارهای اخیر که با پیراهن آرژانتین به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

خبرهای زیادی درباره جدایی ایکاردی از اینتر به گوش می‌رسد. چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و آرسنال سخت به دنبال جذب این مهاجم آرژانتینی هستند و با توجه به اختلافی که این بازیکن با اسپالتی دارد احتمال جدایی او زیاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.