بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن بیان عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات اشتغال، خواستار تسریع پرداخت تسهیلات به مددجویان شد.

ضرورت همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، عباس اهرابی، با اشاره به اینکه طی ۱۱ ماهه امسال ۷۴ درصد از اعتبارات اشتغال مددجویان این نهاد از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها جذب‌شده است، گفت: امیدواریم با اهتمام بانک‌ها ۲۶ درصد باقی‌مانده این اعتبارات نیز به مددجویان پرداخت شود.

اهرابی درباره سهمیه بودجه اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در سال ۹۶، افزود: امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد اختصاص یافت که ۳۴ میلیارد تومان آن به بانک‌ها ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه طی امسال دو هزار و ۸۷۴ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی متقاضی دریافت تسهیلات خوداشتغالی شدند، ادامه داد: پرونده تمامی این افراد برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند که ۷۶۹ مورد از این پرونده‌ها به دلایل مختلف از سوی بانک‌ها عودت داده شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی مجموع طرح‌های اشتغال راه‌اندازی شده از محل منابع بانک‌های عامل در ۱۱ ماهه امسال را هزار و ۳۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: برای ایجاد این طرح‌ها ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع بانک‌های عامل به این مددجویان پرداخت‌شده است.

اهرابی یادآور شد: هم‌اکنون پرونده ۷۳۱ مددجوی تحت حمایت این نهاد پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال بانک‌ها قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.