کرج- رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه به عملکرد شهردار نمره قبولی می دهم گفت: با این حال نباید منکر ضعف های مدیریتی موجود شد.

منکرضعف در مدیریت شهر نیستم/ادامه کار پیمانکار مترو عاقلانه ترین تصمیم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد نبیونی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه برگزاری چهل وششمین جلسه شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شخص شهردار ضمن نمونه بودن در حوزه فرهنگ و اخلاق می بایست در انجام امور شهری نیز فعالیت قابل قبولی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد رضایت بخش مدیریت شهری در خصوص پروژه قطار شهری گفت:این پروژه پس از حدود ۳ سال توقف با موفقیت راه اندازی شده و رضایت استاندار نیز جلب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد:ضمن این که هرروزه از روند فعالیت این پروژه گزارشات خوبی دریافت می شود اما ادامه موفقیت این طرح نیاز به همکاری مضاعف دارد.

نبیونی با اشاره به ضمانت سیستم مدیریت شهری از سوی اعضای شورای شهر گفت: شرکت پیمانکار را ضمانت نمی کنیم اما مدیریت شهری مورد ضمانت اعضای شورای اسلامی شهر واقع شده است که تمام تلاش خود را جهت راه اندازی قطار شهری داشته باشد.

وی ادامه داد: در خصوص انتخاب شرکت سابیر برای راه اندازی قطار شهری عاقلانه ترین تصمیم گرفته شد چرا که تعویض این شرکت حداقل پروژه را با دو سال وقفه مواجه می کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه قطار شهری حدود ۱۱ سال است که آغاز شده و از همین رو از بسیاری از شهرها عقب مانده ایم اما شهروندان می توانند در ۱۸ ماه آینده شاهد راه اندازی این پروژه باشند.

نبیونی ضمن حمایت مجدد از شهرداری در خصوص بحران بارش برف اخیر گفت: برف اخیر که شاهد بارش آن بودیم حدود ۵/۳برابر تمامی بارش ها در ۱۰ سال اخیر بوده است.

وی ادامه داد: به طور حتم پس از بارش برف ضعف هایی در تمام مناطق استان مشاهده شده است و ما در همین خصوص بارها از شهروندان محترم عذرخواهی کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ضعف های موجود را می پذیریم اما این ضعف ها حاکی از کم کاری سیستم مدیریت شهری نیست چرا که پس از بارش برف شاهد بروز مشکلاتی در مهم ترین اتوبان های کشور نیز بوده ایم.

نبیونی در پایان ضمن اشاره به ادامه فعالیت شهردار کرج گفت: هیچ گونه رایزنی در خصوص عزل یا ادامه فعالیت شهردار با مسئولین استانی در میان نبوده است اما برای پیشرفت شهر در امور مختلف با تمام مسئولین استانی رایزنی و مشورت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.