روز جمعه در شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و از شب از میزان بارش‌ها و سپس ابرناکی در این مناطق کاسته خواهد شد.

آسمان نیمه‌ابری و آفتابی تهران طی ۲ روز آینده/ بارش‌ها تا ۱۳ بهمن فقط ۴۳ درصد سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، براساس نقشه‌های پیشیابی و هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در مرکز و نیمه شرق کشور امروز شاهد بارش باران در این مناطق هستیم که در برخی از مناطق جنوبی گاهی با وزش باد، رگبار و رعدوبرق همراه است.

امروز همچنین بارش ملایم باران در سواحل شمالی کشور همچنان ادامه دارد و روز پنج‌شنبه بارش پراکنده باران در مرکز و نیمه شرقی کشور و سواحل شمالی ادامه می‌یابد که در برخی مناطق شرقی همراه با رعدوبرق است.

فردا وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه در شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و شب از میزان بارش و سپس ابرناکی کاسته خواهد شد؛ همچنین بارش پراکنده برف در شمال غرب دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا کمی ابری، بعدازظهر نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه آسمان تهران صاف خواهد بود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۶ و ۷ درجه خواهد بود.

آسمان یاسوج فردا ابری، گاهی افزایش ابر، در برخی ساعات افزایش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز جمعه نیز در یاسوج حاکم است. بیشینه و کمینه دما فردا در یاسوج ۱۲ و صفر درجه خواهد بود.

روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز سیزدهم بهمن ماه امسال ۴۳.۶ میلیمتر بارش سال گذشته است.

بیشترین میزان بارش در هفته نوزدهم متعلق به منطقه لاهیجان در استان گیلان به میزان ۱۱۵.۷ میلی متر بوده است.

کاربران همچنین می‌توانند جزئیات دیگری از خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.