اصفهان - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای ولایی هوانیروز از ابتدای انقلاب تاکنون روند پیشرفت خوبی را طی کرده به طوریکه امروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را داریم.

هوانیروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی و فارغ‌التحصیلی دانشجویان فنی و خلبانی مرکز آموزشی شهید وطن‌پور با تاکید بر اینکه فرهنگ ولایت پروری باید در باور جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: اطاعت از ولایت‌فقیه رمز توفیق جامعه در عرصه‌های مختلف است و حرکت در صراط مستقیم ولایت موجب می‌شود از راه منحرف شویم.

وی افزود: ولی فقیه از جانب خدا مامور است تا جامعه را در مسیری الهی هدایت کند و مردم جامعه با تبعیت از فرامین ولی فقیه مسیر درست را تا رسیدن به قله‌های سربلندی طی خواهند کرد.

هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است، ابراز داشت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون روند پیشرفت بسیار خوبی را طی کرده است به نوعی که امروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است.

وی ادامه داد: نیروهای ولایی هوانیروز در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نظام در عرصه نظامی و غیرنظامی مانند حوادث غیرمترقبه‌ای همچون حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب و حتی عراق آمادگی دارد تا با قدرت به انجام خدمت بپردازد همانگونه که در این زلزله در همان روز نخست حادثه ۵۰۰ سورتی پرواز در نصف روز انجام داد و بیش از ۶۰۰ مصدوم به کرمانشاه منتقل شدند.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه هوانیروز در عرصه‌های نظامی در هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی است، اضافه کرد: ۶ ماه پیش نیروی هوانیروز همچون صاعقه‌ای بر پیکر نحس گروهک پژاک زد و ۱۳ نفر آنها را به هلاکت رساند.

خلبانان هوانیروز در سوریه شناسایی‌های لازم را انجام دادند

وی با بیان اینکه خلبانان هوانیروز در نبرد سوریه شناسایی‌های لازم را انجام دادند، تصریح کرد: بدین ترتیب زمانی که داعش به مرزهای ایران نزدیک شده بود نخستین صدایی که شنید صدای بالگردهای هوانیروز بود که برای آنها هشداری مهم به حساب می‌آید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.