اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرد: از صبح پنجشنبه با مساعد شدن شرایط جوی در منطقه دنا کوه، عملیات انتقال پیکرهای جان باختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج از سرگرفته شد.

از سرگیری عملیات انتقال پیکرهای جان باختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: روز گذشته جلسه‌ای با حضور کمیته کوهنوردی استان چهارمحال و بختیاری برگزار و راهکارهای لازم برای از سرگیری عملیات بررسی و تدوین شد.

وی با اشاره به اینکه در منطقه سی سخت کهگیلویه و بویراحمد نیروهای امدادی مستقر شده‌اند تا صعود از سمت این منطقه انجام شود، گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر کوهنورد با تجربه و توانمند نیز در منطقه پادنا سمیرم به حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: براساس سیاست های سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان امداد و نجات، برنامه ها بین دو استان اصفهان و کهکلیویه و بویراحمد هماهنگ شده است.

به گزارش قدس آنلاین،  هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت آسمان به‌شماره پرواز ۳۷۰۴ ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد و طی مسیر به‌سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم از رادار خارج شد و در دناکوه سمیرم سقوط کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.