کرج- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در سال های اخیر استان البرز بیشترین مخاطب فیلم های سینمایی را در بین استان های کشور داشته است.

البرز رکورددار تعداد مخاطب سینما در کشور است

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این میان سینما ساویز عنوان سینمای منتخب کشور از لحاظ فروش فیلم را به خود اختصاص داده است.

وی از استقبال خوب مردم کرج از فیلم های جشنواره فجر در سال جاری ابراز خرسندی کرد و گفت: استقبال مخاطبان در سال جاری نسبت به سال های اخیر بهتر بوده چرا که دراین دوره فیلم های خوبی اکران شده است.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: بخش اعظم فیلم هایی که از جشنواره فجر موفق به دریافت جایزه شدند در کرج اکران شد وبا اقبال عمومی همراه بود.

جعفری به تعداد سینماهای موجود در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ سالن سینما در کرج فعالیت می‌کنند و این در حالی است که با توجه به جمعیت و میزان مخاطبان این تعداد می بایست افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دولت برای احداث سینما سرمایه گذاری نمی کند و می بایست بخش خصوصی در این زمینه ورود کند از همین رو به ۳ سرمایه گذار بخش خصوصی در البرز مجوز احداث سینما داده شده است.

معاون امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان تصریح کرد: تعداد زیادی از سرمایه گذاران به قصد سوددهی به این حوزه ورود پیدا می کنند از همین رو بیشتر سالن های سینما در بسیاری از کشورها در مجتمع های تجاری احداث می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.