ساوجبلاغ- استاندار البرز با سفر به شهرستان ساوجبلاغ ضمن بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و دیدار با مردم این شهرستان چند طرح عمرانی را در روستاهای مختلف این شهرستان به بهره برداری رساند.

طرح های عمران روستایی ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این برنامه که پیش از ظهر امروز پنج شنبه برگزار شد استاندار البرز پس از ادای احترام  به شهدای گمنام روستای دوز عنبر ابتدا یک باب کتابخانه در روستای کردان را افتتاح کرد.

استاندار البرز در ادامه بلوار روستای بانو صحرا به طول یک کیلومتر را که با مشارکت شهرداری کوهسار به اجرا درآمده را به بهره برداری رساند.

بهسازی معابر روستای دوزعنبر، بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای کلین رود، سیستان و افشاریه و آبرسانی به ۹ روستای اسپیداران کلین رود، ولیان، دورعنبر، آجین دوجین، خورین، هرجاب و ازنق از دیگر طرح های افتتاح شده با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز بود.

نجفی همچنین در این سفر یک روزه به شهرستان ساوجبلاغ ضمن افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده روستای دوزعنبر به شکل نمادین سند مسکن روستایی را به پدرشهیدان کرمیار و سه تن از مردم اهدا کردتا به شکل رسمی طرح  اعطای۱۴ هزار و ۷۰۰ سند روستایی اجرایی شود.

استاندار البرز در پایان این برنامه در جمع مردم روستای ولیان با تاکید بر اینکه ساوجبلاغ باید در بخش گازرسانی و خدمات عمومی به یک شهرستان سبز مبدل شود گفت: نگاه دولت و رییس جمهور رفع مشکلات مردم است و در ارتباط با آب، گاز، بنیاد مسکن و خدمات شهری و روستایی اقدامات موثری در استان البرز و شهرستانهای آن در حال انجام است.

نجفی با اشاره به دهمین سفر کاری اش به شهرستان ساوجبلاغ گفت: ایجاد زیرساخت های خدماتی در روستاها موجب رونق اشتغالزایی شده  و به دنبال خود مهاجرت معکوس را در پی خواهد داشت.

استاندار در پایان با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری پویایی اقتصاد و رونق شهرها و روستاها است؛ افزود: امیدمی رود با برنامه ریزی خوب و دقیق در سالهای آتی شاهد نبوغ استعدادهای خفته در شهرستان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.