تربت جام ـ مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام از راه اندازی صندوق امداد ولایت دراین شهرستان خبرداد.

صندوق امداد ولایت در تربت جام راه اندازی می شود

شیر محمد شاکربرآبادی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین افرود: شهرستان تربت جام بدلیل پرداخت وام های متنوع جهت کارگشایی و کارآفرینی نیازمند چنینن صندوقی خواهد بود که بزودی یک شعبه از این صندوق که با مدیریت نهاد کمیته امداد می باشد افتتاح خواهدشد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹۰ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۳ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت شده است و حدود ۵ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان در بحث اشتغالزایی به مدد جویان پرداخت شده و در جذب تسهیلات اشتغال زا رتبه اول استان به تربت جام اختصاص یافته است.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام با اشاره به بحث درمان گفت: در حال حاضر ۳۷۰بیمار زمین گیر دربین مدد جویان وجود دارد که ماهیانه ۲۰۰هزار تومان به آنان پرداخت می شود و ۵۷۰ بیمار صعب العلاج مدد جو وجود دارد که نیازمند همت خیرین می باشد که بتوان امید را به خانواده ها ایجاد کنیم.

وی همچنین به جابه جایی کمیته امداد تربت جام اشاره کرد وگفت: از ابتدای سال ۹۷ کمیته امداد تربت جام به یکی از ساختمان های آموزشی این نهاد واقع در خیابان کلالی انتقال خواهد یافت وبزودی ساختمان کمیته امداد تربت جام در خیابان پاسداران این شهرستان احداث خواهد شد که حدود یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.