فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی است.

جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که صبح امروز در سالن پنج آذر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، گفت: بسیج بخشی از جامعه است که عمل به قرآن و عمل به دستورات الهی درباره آن صدق می کند.

وی ادامه داد: بسیج امت اسلامی است که احیای قرآن و عمل به آن را داشته و تلاش و همت بسیج در عرصه های مختلف دفاعی- امنیتی، جنگ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با دشمن و استکبار  پیداست. حضور و هدف بسیج یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرلشکر جعفری توجه به دستورات قرآن را موجب توفیقات بیشتر برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دانست و اظهار داشت: دستگاه تبلیغاتی دشمنان به صورت گسترده به مقابله با انقلاب و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای آن پرداخته است؛ اما توفیقات انقلاب در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی و عملکرد جمهوری اسلامی در منطقه قابل کتمان نیست.

وی ادامه داد: جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی است، زیرا همه شاهد پیروزی های ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.