تیم فوتبال السد قطر با از دست دادن ژاوی و پورعلی گنجی مشکلات بزرگی را در ادامه لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

بحران مصدومیت در اردوی رقیب پرسپولیس/ السد، ژاوی و پورعلی گنجی را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از برد قاطعانه 3-1 مقابل پرسپولیس و صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا السدی ها که در بهترین فرم خود قرار داشتند با دو شوک ویرانگر روبرو و دو مهره کلیدی و تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند. اخباری شوکه کننده برای اوسوالدو فریرا پرتغالی و طرفداران این باشگاه تا در کورس قهرمانی لیگ ستارگان همین طور لیگ قهرمانان آسیا با نگرانی های بسیار زیادی مواجه شوند.

اولین شوک با مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی ستاره ایرانی به السدی ها وارد شد، مدافعی که با نمایش های درخشان خود در ساختار تدافعی نقشی غیر قابل کتمان در اوج گیری السد داشت و حضور در چهار هفته متوالی بین 11 بازیکن اصلی منتخب هفته های لیگ ستارگان نشان می داد از چه آمادگی برخوردار است.

پورعلی گنجی بعد از بازی با پرسپولیس به دلیل مصدومیت از کشاله ران به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور ماند تا در آستانه بازی مهم السد با الدحیل در فینال لیگ ستارگان شوک بزرگی به روسای دوحه وارد شود. غیبت مدافع ملی پوش ایرانی در این بازی به قدری مشهود بود که رسانه های قطری بعد از شکست 4-3 السد در این دیدار مهم جای خالی پورعلی گنجی را کاملا بازتاب دادند.

اما دومین شوک در همین بازی به السدی ها وارد شد چون ژآوی هرناندز کاپیتان و رهبر میانه میدان آنها نیز به دلیل کشیدگی عظله ران اواسط نیمه دوم تعویض شد تا امروز رسانه های قطری از دوری سه هفته ای کاپیتان سابق اسپانیا و بارسلونا در بازی ها خبر بدهند. سایت استاد الدوحه در بازتاب این خبر نوشت:« ژاوی هرناندز به دلیل کشیدگی عضله پشت پا به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود و نیاز به استراحت و فیزیوتراپی دارد».

به این ترتیب با غیبت دو مهره کلیدی و مصدوم کاروان السد تمرینات خود را برای بازی حساس با نسف کارشی در تاشکند آغاز کرد و فهرست مسافران خود را بدون حضور پورعلی گنجی و ژاوی منتشر کردند. سفری که عصر امروز با پرواز اختصاصی و مستقیم از دوحه به تاشکند صورت خواهد پذیرفت.

به این ترتیب دو ستاره کلیدی رقیب پرسپولیس حداقل بین سه تا چهار هفته از میادین دور خواهند بود گرچه تلاش ها آغاز شده تا هم ژاوی هم پورعلی گنجی به بازی برگشت با پرسپولیس در تهران برسند و تیم را همراهی کنند چون فریرا روی هر دو بازیکن برای نتیجه گرفتن در تهران برای تثبیت صدرنشینی احتمالی در آسیا نیاز مبرم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.