فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: ۶۳ درصد بودجه سال آینده شهرداری فردیس به پروژه های عمرانی اختصاص یافته و مابقی صرف هزینه های جاری خواهد شد.

۶۳ درصد بودجه سال آینده فردیس عمرانی است

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرفردیس حدود ۷۰ میلیارد تومان بوده است که این مبلغ برای سال آینده حدود ۳ برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به طرح های عمرانی در حال احداث گفت: تکمیل بلوار مپنا و بلوار کشتارگاه از پروژه های بزرگی هستند که با اختصاص بودجه امیدواریم تا در سال آینده به بهره برداری برسند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس ادامه داد: همچنین بحث بهسازی آسفالت خیابان قریشی، بهسازی پارک ها و تعمیر فرهنگسراهای  موجود در شهر فردیس از دیگر اقدامات عمرانی سال آینده خواهد بود.

سعیدی باشسیز به احداث پارک جدید در فردیس جهت توسعه اماکن تفریحی اشاره کرد و گفت: برای سال آینده احداث پارک جدید در دستور کار قرار دارد، همچنین طبق برنامه مقرر شده تا سطل های مکانیزه جدید در شهر فردیس نصب شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم شهروندان سال آینده شاهد تغییرات مثبتی در بخش های عمرانی شهر فردیس خواهند بود این در حالی است که بخشی از این هزینه به پرداخت بدهی های قبلی اختصاص یافته است.

نماینده مردم فردیس در شورای اسلامی این شهر به منابع درآمدی شهرداری اشاره کرد و گفت: هزینه های مربوط به عوارض، ارزش افزوده، صدور پروانه و ماده ۱۰۰ بخشی از منابع درآمدی شهرداری است.

سعیدی باشسیز با اشاره به طرح جمع آوری دستفروشان در فردیس گفت: برای سال جاری فروشگاه بهاره در محدوده کانال شرقی احداث می شود و بخش اعظمی از دستفروشان به آن مکان هدایت خواهند شد.

وی ادامه داد: دستفروشان نقش عمده ای را درترافیک فردیس ایفا می کنند این در حالی است که با به بهره برداری رسیدن نمایشگاه بلوار شهدای فردیس به طور دائمی به آن مکان هدایت خواهند شد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس در پایان تصریح کرد: به طورحتم با گذشت زمان و درسال های آینده نواقص موجود برطرف خواهد شد لذا این امر صبوری شهروندان را می طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.