کرمان - مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان اعلام کرد: ۳۱ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در استان کرمان به مسافران نوروزی امداد رسانی خواهند کرد.

آمادگی ۳۱ پایگاه نوروزی در استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین،  مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کرمان در حاشیه سمینار گردهمایی روسای شعب و دفاتر نمایندگی جمعیت هلال احمر استان کرمان در بخش ماهان افزود: در سراسر استان ۳۱پایگاه ثابت و سیار شامل ۱۹ پایگاه امداد نجات ثابت ، ۱۹ پایگاه سیار و دو پایگاه کوهستان با حضور ۳۰۰ نیرو در حوزه جوانان و ۴۰۰ نیرو در حوزه امداد و نجات به مردم امدادرسانی می کنند.

فلاح افزود:  چادرهای طرح ایمنی سلامت در ورودی های پرتردد استان کرمان برپا می شود که برپایی این چادرها یکی دیگر از اولویت‌های جمعیت هلال احمر خواهد بود و ورودی‌های ماهان که یکی از مسیرهای اصلی و هدف گردشگری مسافران نوروزی است چادرهایی هم در ورودی آن و مکان های تاریخی برپا خواهد شد.

وی همچنین گفت: همچنین ایستگاه دوستداران کودک با هدف سرگرم کردن کودکان مسافران نوروزی و همچنین تیم های دوچرخه سوار در محل های پر تردد به مردم خدمات عرضه می کنند.

سمینار دو روزه روسای شعب و دفاتر نمایندگی جمعیت هلال احمر استان کرمان در ماهان در زمینه ارزیابی سوانح ، رسانه در بحران ، آسیب های اجتماعی و تاب آوری در ماهان در حال برگزاری است و در این گردهمایی نیروها با دستورالعمل های طرح ایمنی نوروزی و طرح امداد نجات آشنا می شوند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.