۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 591296

کرمان - نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز ساخت هتل چهار ستاره در شهربابک خبرداد.

ساخت هتل چهار ستاره در شهربابک

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مرکز گردشگری شهرستان شهربابک روستای صخره ای میمند است اما متاسفانه زیرساخت های مناسب برای این مجموعه گردشگری به خوبی فراهم نشده است.

وی افزود: ثبت این روستا در فهرست یونسکو تا حدودی توانسته در جذب گردشگر موثر باشد اما هنوز تا شرایط مطلوب فاصله داریم .

اسدی گفت: در این چند سال اخیر توسعه خانه های بوم گردی برای رفاه گردشگران اقدام خیلی خوبی بود که در شهرستان انجام شد اما نیاز به هتل های مناسب برای اسکان گردشگر داریم که مجوزهای ساخت یک هتل چهار ستاره هم صادر شد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان افزود: برای انتقال آب از خلیج فارس به معادن گل گهر ، سرچشمه ، میدوک و چادرملو یزد ، پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد از اعتبار آن تامین شده است.

وی افزود : درنشستی که استاندار و نمایندگان استان با مدیر عامل های بانک ها داشتند ، قرار شد ۴ هزار میلیارد تومان باقی مانده این طرح از طریق بانک ها تامین شود.

اسدی با اشاره به خشکسالی ها و وضع بحرانی آب آشامیدنی در منطقه گفت: با ساخت یک کارخانه آب شیرین کن در جوار شهرستان هایی که قرار است از این آب در صنعت استفاده کنند آب آشامیدنی آنها نیز میسر می شود.

اسدی همچنین به آلایندگی ذوب مس خاتون آباد و مطالبات دامداران اشاره کرد و افزود: امکان تعطیلی این واحد تولیدی با توجه به مشکلات اجتماعی که دارد ممکن نیست اما اقداماتی برای کاهش آلایندگی آن صورت گرفت و با راه اندازی کارخانه اسید این مجتمع تا پایان سال ۹۷ آلودگی ناشی از گاز so۲ برطرف می شود.

منبع: سیمای مرکز کرمان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.