گرگان- ‌معاون امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ایام میلاد حضرت زهرا(س) به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران، هفته فرهنگی مادران شهید نام‎گذاری شده و اداره کل امور بانوان و استانداری گلستان ویژه برنامه‎هایی را در استان اجرا می‎کنیم.

هفته فرهنگی مادران شهید در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی طالع‎زاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های هفته شهید اظهار داشت: مادران در جامعه جایگاه والایی از نظر معنوی و اجتماعی دارند و با توجه به نزدیک شدن به ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در صدد آن هستیم که برنامه‎های متنوعی را برای مادران شهید در استان گلستان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ایام میلاد حضرت زهرا(س) به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران هفته فرهنگی مادران شهید نام‎گذاری شده و اداره کل امور بانوان و استانداری گلستان ویژه برنامه‎هایی را در استان اجرا می‎کنیم.

‌معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) گردهمایی بزرگ مادران شهید در سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام انجام می‎شود.

طالع‎زاری یادآور شد: همچنین به مناسب روز درختکاری، ۱۵ اسفند به یاد یک‌هزار و ۶۱۰ مادر شهید معظم در گرگان غرس نهال خواهیم داشت و همچنین این برنامه در برخی از شهرستان‎های غرب استان با حضور مسئولان انجام می‎شود.

وی تاکید کرد: در روز ۱۷ اسفند با هماهنگی همه دستگاه‌های بخش خصوصی از یکایک مادران شهید که در قید حیات هستند دیدار و دلجویی می‎شود و در این مسیر هماهنگی لازم انجام شده است.

 ‌معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: همچنین از سال گذشته تاکنون یک‌هزار ۱۶۰ مادر شهید به فرزندان شهید خود پیوستند و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آنها در بعدظهر روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در مزار شهدا مراسمی تحت عننوان مهمانی لاله آن مادر سفر کرده را برگزار می‎کنیم.

طالع‎زاری یادآور شد: مسابقه سلفی عکس مادر شهید با نوه شهدا از دیگر برنامه‎هایی ما است که در طی این ایام انجام می‎شود و امید داریم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‎هایی بتوانیم قدم کوچکی در مسیر خدمت به خانواده شهدا برداشته باشیم.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.