نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

مدال نقره گلیج در کشتی آزاد قهرمانی آسیا/یک طلا و یک نقره ایران در ۵ وزن نخست

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در ۵ وزن نخست، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی به مصاف ابراگیموف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و به مدال نقره آسیا دست یافت.

گلیج پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر حریفی از قزاقستان ۴ بر صفر پیروز شد. وی در نیمه نهایی نیز کیم از کره جنوبی را ۱۱ بر صفر برد و به فینال رسید. پیش از این عزت‌الله اکبری در وزن ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. نادر حاج آقانیا در وزن ۵۷ کیلوگرم و یونس امامی در وزن ۶۵ کیلوگرم به عنوان پنجمی آسیا بسنده کردند و سید احمد محمدی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان  نیز که پس از مدت‌ها مصدومیت به کشتی بازگشته، در همان دور نخست برابر اتوگورو از ژاپن ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم ایران به یک مدال طلا و یک نقره دست یافت. فردا و در ادامه این رقابت‌ها تیم ایران در ۵ وزن دوم و پایانی ۵ نماینده خواهد داشت. در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی، در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی ، در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.