اهواز_ مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه از سال ۹۳ با ابلاغ وزارت نفت، مدیریت دارایی های فیزیکی در این شرکت شکل گرفت، تصریح کرد: تحقق این نظام نامه در ملی حفاری بسیار با اهمیت و به نوعی نقش کلیدی ایفا می کند.

تاکید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر اهمیت مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سپهر سپهری در پنل تخصصی « مدیریت تولید، دارایی های فیزیکی»  در دومین کنگره اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شده است، افزود: این شرکت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران می باشد و در زمان حاضر با داشتن ۷۳ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ملکی، بزرگترین ناوگان حفاری منطقه را در اختیار دارد .

وی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در راستای اجرای نظام نامه  مدیریت دارایی های فیزیکی کار گروه هایی ایجاد کرده  و  راهکارهای کاهش هزینه و رشد بهره وری را به طور جد دنبال می کند .

سپهری با بیان اینکه این شرکت هم اکنون به طور ماهیانه  ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه خرید کالا  هزینه دارد، اظهار کرد: از سوی این کارگروه ها راهکارهایی ارائه گردیده که اجرای آنها می ‌تواند این هزینه ‌ها را به طور محسوسی کاهش دهد .

وی توضیح داد: در این شرکت برای چرخه عمر کالا شش مرحله در نظر گرفته شده که کالا از زمانی که خریداری و تامین می گردد تا موقعی که از سیستم خارج می شود، مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد .

سپهری ابراز امیدواری کرد: با مدیریت بهینه هزینه‌ ها و حرکت در جهت حضور پررنگ در بازارهای بین‌المللی، این شرکت بتواند در پروژه های داخلی که شرکت های خارجی مشارکت خواهند داشت و همچنین پروژه های بین المللی نقش آفرینی داشته باشد و در گام نخست حضور در پروژه های حفاری در کشورهای عراق، عمان و قطر را در دستور کار قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.