فان‌ دن‌ بروم از مصدومیت علیرضا جهانبخش در بازی دیشب (شنبه) ابراز نگرانی کرد.

خبر بد برای تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از تلگراف، آلکمار دیشب (شنبه) در ادامه‌ رقابت‌های لیگ فوتبال هلند موفق شد به مصاف اکسلسیور رفت و در نهایت با دو گل توانست به پیروزی برسد. علیرضا جهانبخش ، هافبک ایرانی که در این فصل عملکرد بسیار خوبی در آلکمار داشته است، یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند ولی در اواخر مسابقه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

سرمربی آلکمار درباره مصدومیت علیرضا جهانبخش، گفت‌: متاسفانه حس خوبی به این مصدومیت ندارم. او از ناحیه همسترینگ احساس درد کرد .ما چند بازی پی در پی و پشت سر هم برگزار کردیم و او در تمام این بازی‌ها هر چه که در توان داشت برای ما در زمین به نمایش گذاشت و تلاش زیادی کرد. باید منتظر باشیم ببینیم مصدومیت او تا چه اندازه جدی است ولی من خودم احساس خوبی به آن ندارم.

در شرایطی که طرفداران آلکمار خود را برای برپایی جشن و پایکوبی در خانه اکسیلیسور آماده می کردند مصدومیت غیرمنتظره علیرضا جهانبخش در دقیقه 88 بازی و تعویض او با هم تیمی اش شوک بدی به این طرفداران و کادر فنی وارد کرد، اتفاقی که دتلگراف هلند از آن به عنوان کابوسی بزرگ برای ون دن بروم و سران باشگاه آلکمار نام برد.  

دتلگراف هلند نوشت:« برد شیرین خارج از خانه در پایان با ناامیدی بزرگی برای سرخپوشان آلکمار روبرو شد چون علیرضا جهانبخش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ اواخر بازی تعویض شد تا دوری سه تا چهارهفته ای از ترکیب و میادین فوتبال داشته باشد». خبری که لحظاتی بعد توسط سرمربی آلکمار نیز تایید شد تا شوک تلخی به اردوی این تیم همین طور کادر فنی تیم ملی ایران در آستانه اردوی آماده سازی ماه مارس 2018( اسفند و فروردین 97) وارد شود چون کی روش با این مصدومیت نمی تواند از علیرضا جهانبخش آماده در بازی های تدارکاتی با تونس و الجزایر بهره ببرد.

سایت nieuws هلند نیز در اخبار تکمیلی مدعی شد:« وقتی جهانبخش پشت پای چپ خود را گرفت و با چهره ای پر از درد و ناراحتی مسیر رختکن را در پیش گرفت دیدن تصویر ون دن بروم و سایر مربیان آلکمار جالب توجه بود چون پی بردند که این مصدومیت می تواند شوک بزرگی به آنها وارد سازد. علیرضا با 12 گل و 8 پاس گل نقش مهمی در این فصل داشته و قطعا غیبت او می تواند ضربه بزرگی باشد».به نوشته این سایت هلندی جهانبخش قطعا بازی مهم و سرنوشت ساز هفته آتی برابر فاینورد را از دست خواهد داد و تنها مربیان آلکمار می توانند خوش بین باشند که برای بازی تکراری با این تیم در فینال جام حذفی که اواخر فروردین ماه خواهد بود به میادین بازگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.